Veelgestelde Vragen
Vind snel en gemakkelijk een antwoord op jou vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Bestelling
Waar is mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code. Het kan wel eens voorkomen dat door extreme drukte jouw bestelling iets vertraging oploopt. Heb je na 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.
Mijn bestelling is geannuleerd, wat nu?
De reden dat jouw bestelling is geannuleerd, is meestal omdat de betaling niet gelukt is. Plaats in dat geval de bestelling opnieuw. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Oei, dat was niet helemaal de bedoeling! Wij ontvangen graag een foto van het beschadigde artikel zodat onze klantenservice meteen met jou mee kan kijken. Stuur daarvoor een email naar info@cheroy.nl. Vanzelfsprekend bieden we jou een gepaste oplossing.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Er is niets vervelender dan een verkeerd artikel te ontvangen en dat begrijpen wij helemaal. Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?
Het kan wel eens voorkomen dat onze bevestigingsmail in jouw spambox terecht komt. Mocht de bevestigingsmail ook daar niet staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren?
Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Indien je item(s) in jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze item(s) na ontvangst retour te sturen.
Wat is een pre-order en wanneer wordt deze order geleverd?
Een pre-order houdt in dat wij op dat moment geen fysieke voorraad hebben van het item, maar we hebben wel de zekerheid dat dit item binnenkort bij ons geleverd wordt. Als je een pre-order plaatst, betekent dit dat je het item koopt en dus reserveert. In de productomschrijving van het item staat beschreven wanneer we verwachten dat de pre-order wordt verzonden.We gaan er natuurlijk niet vanuit dat er iets misgaat omtrent de pre-order. Mocht dit door overmacht toch het geval zijn, krijg je uiteraard je geld terug.
Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?
Wanneer een product uitverkocht is komt deze zeker weer terug op voorraad. Houd daarvoor onze website goed in de gaten, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen binnen ons platform.
Betaling
Is mijn betaling gelukt?
Soms kan het gebeuren dat de betaling mislukt en je toch van ons een bevestigingsmail krijgt. Ons systeem zal daarop automatisch jouw order annuleren. Mocht je toch nog twijfelen, kun je ons altijd mailen op info@cheroy.nl.
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
In onze online store kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:
iDEAL
Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)
PayPal
Apple Pay
Google Pay
Shop Pay
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij een bestelling?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Per order kun je één kortingscode gebruiken.
Ik ben vergeten de kortingscode te gebruiken, kan dit achteraf nog verrekend worden?
Nee, dit kan helaas niet. De kortingscode kan bij een volgende bestelling alsnog gebruikt worden, mits deze nog geldig is.
Retouren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Jammer dat het item niet helemaal is wat je in gedachten had! Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen. Chéroy biedt een volledige terugbetaling wanneer het product wordt geretourneerd in de originele, ongebruikte staat, inclusief verpakking. Deze terugbetaling zal minus de werkelijke verzendkosten zijn die zijn gemaakt voor zowel het verzenden als het retourneren. De klant moet eventuele verzend- en douanekosten betalen om het product te retourneren. Als je een van onze producten wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar retour@cheroy.nl.
Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Je ontvangt een e-mail zodra jouw retour ontvangen is in het magazijn. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen kan het 14 dagen duren voordat deze verwerkt is. Heb je na 14 dagen na de verzending van jouw retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van jouw ordernummer.
Wat is jullie retouradres?
CHEROY
T.a.v. retouren
Burgstraat 6
4283 GG Giessen
Nederland
Wat is de retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen.
Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen:
• Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
• Water- val of stootslijtage
• Uitzonderlijke slijtage
• Beschadiging door nalatigheid
Wat is de garantietermijn?
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan contact op met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
Ook buiten de garantietermijn kun je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een artikel langer meegaat dan het geval is, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!